top of page
  • Writer's pictureAdam Claes

FIX: Netflix-Foutcode D7356 Windows 10

Ik heb gewoon wat Netflix nodig en chill...


Door de coronacrisis werken nu veel meer mensen thuis. Hierdoor moeten ze ook langer en vaker werken. Dit overkomt mij ook, daarom zou het geweldig zijn als Netflix zou werken en onderstaande foutmelding niet zou weergeven.


Excuseer alstublieft de onderbreking.


Het spijt ons, maar we ondervinden problemen bij het verwerken van uw verzoek.


| D7356 Foutcode


Mijn oplossing was vrij specifiek. Kijk dus goed wat bij jouw situatie past.




Zal jouw oplossing voor mij werken?


Oké, zoals ik al zei, mijn oplossing was heel specifiek.

In een notendop, het was te wijten aan het feit dat Microsoft Edge Beta gebruik maakte van de geïntegreerde grafische kaart.


Dit kan ik wijzigen in het NVIDIA-configuratiescherm. U kunt zien of de onderstaande lijst u kan helpen uw probleem op te lossen.


Laten we Netflix-foutcode D7356 in Windows 10 oplossen.


Ga naar Start en typ Configuratiescherm in het zoekvak.


Zoek opnieuw, maar deze keer naar het NVIDIA-configuratiescherm.

Als je het paneel niet ziet, heb je helaas geen NVIDIA-videokaart.


Verwijder het paneel en open het.


Klik op 3D-instellingen beheren


Selecteer het tabblad Programma-instellingen


1. Kies uit het vervolgkeuzemenu. Kies een programma om te personaliseren.


Staat jouw browser op de lijst? Klik vervolgens in de browser op. Ga dan verder met de volgende stap


Als uw browser niet wordt vermeld, klikt u op Toevoegen en zoekt u ernaar.


Selecteer uw browser in de vervolgkeuzelijst en ga naar stap 2. Kies voor deze software de gewenste grafische processor.


Het maakt niet uit op welke het was; kies gewoon een andere auto met verschillende ontwerpen.


Start je browser opnieuw en probeer Netflix opnieuw.Ook lees je meer Netflix Bellen.


24 views0 comments
bottom of page